To χιούμορ είναι το παν στη ζωή! (Harry potter edition)

Αστεία ανέκδοτα που μόνο οι χαριποτερόφιλοι θα καταλάβουν!

Από το ένα ως το δέκα πόσο σου αρέσει ο Harry Potter;

Περίπου εννέα και τρία τέταρτα.

Γιατί ο καθηγητής Snape στέκεται στη μέση του δρόμου;
Για να μην ξέρεις προς ποια πλευρά θα πάει.


Γιατί ο Voldemort προτιμά το Twitter αντί για το Facebook;
Γιατί έχει μόνο followers και όχι φίλους.

Με τι φρεσκάρουν την αναπνοή τους οι Θανατοφάγοι;
Με Dementos.


Wormtail: Άρχοντα μου, μπορείς όντως να αναστηθείς;
Voldemort: Σίγουρα, αλλά θα πρέπει να βάλεις ένα χεράκι.

Ποια είναι η αγαπημένη τηλεοπτική σειρά του Severus Snape;
Το “How I Met Your Mother“.

Με τι ξυπνάει ο Harry Potter το πρωί;
Με ένα espresso patronum.


Εργοδότης: Για να ολοκληρώσουμε τη συνέντευξη μπορείτε να μου πείτε ποιό είναι το επίπεδο σπουδών σας;
Dobby: DOBBY HAS NO MASTER.

Τοκ τοκ.
Ποιος είναι;
Ξέρεις…..
Ο-ξέρεις-ποιός;


Πόσοι μάγοι χρειάζονται για να βιδώσουν μια λάμπα;
Δύο. Κάποιος για να κρατήσει τον λαμπτήρα και ένας για να περιστρέψει το δωμάτιο.

Πόσοι καθαρόαιμοι μάγοι χρειάζονται για να αλλάξουν μια λάμπα;
Τι είναι η λάμπα;


Στο δρόμο για το Hogwarts….

Belatrix Lestrange: Άρχοντα μου να σταματήσουμε μια στιγμή να πάρουμε κάτι από το φούρνο στη γωνία. Αυτή η τυρόπιτα μου ‘σπασε τη μύτη.

Peter Pettigrew: Άρχοντα και αφέντη μου να με συμπαθάς, αλλά αν της κάνεις όλα τα χατίρια οι υπόλοιποι θα λένε ότι σέρνει από τη μύτη.

Narcissa Malfoy: Ποντικοουρά σταμάτα να χώνεις τη μύτη σου παντού.

Peter Pettigrew: Πάψε εσύ ψηλομύτα!

Lusious Malfoy: Άρχοντα μου, δυσάρεστα νέα. Ο Harry Potter διέφυγε κάτω από τη μύτη σου.

Belatrix Lestrange: Μην ανησυχείς Άρχοντα μου, το έξυπνο πουλί από τη μύτη πιάνεται.

Voldemort: Avada Kedavra! Avada Kedavra!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

To Καπέλο της Επιλογής πάει στο “Κωνσταντίνου και Ελένης”

Οι μάγισσες του κόσμου του Harry Potter αποκτούν το δικό τους βιβλίο!